Аналітичне інтернет-видання

"АТБ" збільшила обсяг продажів до 248,8 млрд грн у 2024 році, досягнувши 15% зростання незважаючи на труднощі, пов'язані з війною.

Цю інформацію озвучили в прес-службі компанії.

"Успішно працюючи на вітчизняному ринку ритейлу вже понад три десятиріччя, "АТБ" стала справжнім народним брендом та одним із символів української незламності", -- прокоментували в компанії досягнені результати за масштабом товарообігу.

Наразі у різних куточках України, включно з небезпечними прифронтовими населеними пунктами, понад 1 250 магазинів мережі "АТБ-Маркет" продовжують забезпечувати українців якісними продуктами й іншими товарами.

"Загальний асортимент кожного із них перевищує 3,5 тис. найменувань продуктів та якісних товарів першої необхідності за конкурентними цінами. Завдяки цьому та кропіткій праці десятків тисяч співробітників "АТБ" поступово нарощує показники товарообігу", -- пояснили в компанії зростання.

Компанія "АТБ" продовжує демонструвати вражаючі темпи зростання, незважаючи на труднощі, пов'язані з війною. У перший рік після початку повномасштабного вторгнення обсяги продажів мережі досягли 176,9 млрд грн, а вже у 2023 році цей показник виріс на 26%, досягнувши 216,3 млрд грн. У 2024 році компанія змогла підвищити обсяги ще на 15%, що є підтвердженням стійкості її бізнес-моделі, ефективності управлінських стратегій та здатності швидко реагувати на нові виклики.

Згідно з даними індексу Опендатабота, компанія "АТБ" стабільно займає лідируючу позицію за показниками виторгу серед провідних підприємств України та входить до топ-п'яти найдорожчих національних брендів.

Серед ключових чинників, що сприяли підвищенню фінансових результатів компанії, варто виділити активне відновлення і розширення торговельної мережі, стабільну логістичну систему та стратегію підтримки доступності цін для українських покупців.

Дотримуючись своєї перевіреної стратегії динамічного розвитку, мережа "АТБ" отримує можливість розширювати ключові проєкти, що стосуються підтримки Збройних Сил, допомоги постраждалим від війни цивільним, розширення асортименту акційних товарів, зміцнення енергетичної незалежності та реалізації безпекових ініціатив. Загальна сума гуманітарних проєктів і благодійних внесків "АТБ" для українських військових, медичних працівників, лікарень, рятувальників і волонтерських організацій, які підтримують жителів деокупованих регіонів, досягла 2 мільярдів гривень. За цим показником компанія займає одне з провідних місць серед українських підприємств і бізнес-груп, які найбільше сприяють військовій та гуманітарній допомозі.

Розширення бізнесу "АТБ" також сприяє позитивному впливу на зайнятість українців. На початку 2025 року кількість працівників групи "АТБ" досягла 59 тисяч осіб, а в 2024 році компанія відкрила приблизно 2 тисячі нових робочих місць завдяки плановим відкриттям нових магазинів та відновленню роботи розподільчих центрів і інших об'єктів. Це слугує імпульсом для розвитку місцевих економічних екосистем і забезпечує тисячам українських родин стабільний дохід.

Завдяки вражаючому розміру своєї діяльності та її подальшому зростанню, "АТБ" залишається одним з провідних донорів бюджетів на різних рівнях. Підсумки 2024 року показали, що група сплатила рекордні 28,61 мільярда гривень податків і зборів, що на 14% перевищує результати попереднього року. Податковий внесок "АТБ" становить майже половину всіх надходжень, які вітчизняний ритейл сплачує до бюджету країни.

Читайте також