Айвазовська висловила думку про підготовку до виборів в умовах війни | Еспресо

Нова адміністрація США має пряміший підхід до комунікацій, як з друзями та партнерами, так і ворогами. Заклики до виборів від пропрезидентського політика Лінсі Грема та доброго друга України лунали ще восени 2023 року.
Світ сьогодні виглядає дещо інакше, і питання організації виборів не є чимось незвичайним. Як неодноразово зазначали мені представники консервативних угруповань, у Сполучених Штатах вибори проходили навіть у часи громадянської війни та Другої світової. Зокрема, в 1864 році президентом США було обрано Авраама Лінкольна, незважаючи на те, що Південні штати Конфедерації не брали участі у голосуванні.
Твердження, що ці вибори не відповідали стандартам і вимогам демократичного перезавантаження влади, заслуговує на увагу, однак власна історія та переконання залишаються важливими ціннісними орієнтирами. Крім того, доводи про те, що під час Другої світової війни бойові дії не охопили територію Америки, а основні події відбувалися на інших континентах, не всіма сприймаються як переконливі.
В останні роки в Афганістані також проходили вибори, хоча ситуація в країні була далеко від стабільності, що ставило під загрозу мирні і демократичні зміни. З огляду на це, Сполучені Штати мають свою особливу історичну перспективу, що впливає на їхню оцінку виборчого процесу. Обіцяють, що незабаром буде представлений план завершення війни, ініційований президентом Дональдом Трампом, і я практично впевнений, що в ньому обов'язково йтиметься про питання виборів.
Також зверніть увагу: В Україні вибори необхідні, але в умовах війни їх проведення є неможливим.
Питання залишається відкритим: на якому етапі - після встановлення режиму припинення вогню, до завершення правового режиму воєнного стану та його причин, або ж після закінчення активних бойових дій. Особисто в мене є відчуття, хоча й не підтверджене фактами, що цей процес має відбуватися між припиненням вогню та завершенням правового режиму воєнного стану.
За умов виключення з відповідного закону прямої заборони, такі процеси стають можливими, хоча і небажаними, якщо фактична ситуація не зміниться. Росія не може надати такі гарантії, які б не могла сама порушити й звинуватити в цьому Україну.