Європейський Союз готовий зменшити митні збори на автомобілі з США, щоб запобігти торговій війні з Трампом.

Європейський Союз планує зменшити митні збори на імпорт автомобілів з США в рамках угоди, спрямованої на уникнення нової торгової конфлікти з Вашингтоном.
За інформацією, наданою головою торгового комітету Європейського парламенту Берндом Ланге, Європейський Союз готовий зменшити діюче мито на імпорт автомобілів з 10% до приблизно 2,5%, що відповідає ставці, яка застосовується в Сполучених Штатах.
"Ланге підкреслив: 'Ми здатні знайти компроміс, перш ніж тарифи та витрати знову піднімуться'."
Європейський Союз намагається запобігти загостренню ситуації.
Згідно з інформацією Financial Times, Брюссель почав вжити кроків для скорочення свого торгового профіциту з США, що стало одним з основних підстав для погроз Трампа щодо введення нових мит.
Автомобільна індустрія ЄС підтримує ініціативу щодо зниження тарифів, побоюючись, що у разі відмови Трамп реалізує свої попередні заяви про обмеження імпорту європейських авто.
"Європейці не купують наші машини, нашу сільськогосподарську продукцію -- вони майже нічого не беруть, а ми купуємо у них усе," -- заявляв раніше Трамп, обґрунтовуючи необхідність нових мит.
Чи стане Китай переможцем?
Оскільки торгова стратегія Європейського Союзу повинна відповідати вимогам Світової організації торгівлі, зменшення митних зборів автоматично вплине і на Китай. Проте, представники європейської влади запевняють, що різкий приріст імпорту з Китаю не є ймовірним, адже на китайські електромобілі вже накладено мита, які досягають 35%, у зв'язку з обвинуваченнями у субсидуванні цієї галузі з боку Пекіна.
Яким чином бізнес відповідає на виклики?
Генеральний директор BMW Олівер Зіпсе та глава Mercedes Ола Келленіус висловили свою підтримку угоді зі Сполученими Штатами. У той же час Брюссель провів переговори з провідними автомобільними країнами Європи, зокрема з Німеччиною, і, за попередніми відомостями, Берлін не заперечує проти зменшення митних зборів.
Відповідно до інформації Financial Times, у 2022 році Європейський Союз здійснив експорт до Сполучених Штатів 738 436 автомобілів, що в сумі склало 37,4 мільярда євро. В той же час, імпорт автомобілів зі США становив лише 271 476 одиниць на загальну суму 8,7 мільярда євро.
Якщо переговори проваляться, ЄС готує відповідь. За словами Ланге, Брюссель може запровадити санкції проти американських технологічних і фінансових компаній.
Прогнозується, що остаточний вердикт стосовно зменшення митних ставок буде прийнято в найближчому майбутньому.