Аналітичне інтернет-видання

Під загрозою 60% ринку: в Європейському Союзі мають намір раніше за графік заборонити двигуни внутрішнього згоряння - Авто bigmir)net

Незважаючи на амбіції Євросоюзу щодо впровадження більш суворих екологічних норм, реальні перешкоди у розвитку інфраструктури для зарядки та економічні труднощі можуть затримати перехід до електричного транспорту.

Європейська комісія має намір зменшити екологічний вплив автопарків великих компаній та сервісів каршерингу шляхом посилення екологічних стандартів. Відповідно до нової ініціативи, ці організації повинні будуть відмовитися від придбання автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння вже до 2030 року, що на п'ять років раніше, ніж було передбачено раніше.

Про це повідомляє німецьке видання Bild з посиланням на інсайдерів із Брюсселя.

Основною метою цих реформ є більш активне впровадження електричних автомобілів та значне зменшення викидів CO2 у транспортному секторі. За оцінками європейських урядовців, ця стратегія охопить приблизно 60% нових автомобілів, що з'являться на ринку.

Проте існують важливі труднощі. Однією з основних проблем є дефіцит зарядних станцій для електричних автомобілів. Внаслідок недостатньої інфраструктури деякі компанії, що надають послуги каршерингу, змушені зменшувати кількість електромобілів у своєму флоті, оскільки їхні клієнти стикаються з обмеженими можливостями для підзарядки.

Член Європейського парламенту Маркус Фербер висловив скептицизм щодо реалістичності запропонованих планів, підкресливши, що повний перехід корпоративних автопарків на електричні транспортні засоби за три роки є практично недосяжним. Подібну точку зору висловив і Ніко Габріель з правління Sixt, який вважає цю ініціативу відірваною від реальних обставин.

Передбачається, що ці зміни спричинять зростання цін на оренду та лізинг автомобілів, що, в свою чергу, може мати негативні наслідки для туристичної індустрії та ускладнити доступ до транспортних послуг. Зокрема, мандрівники можуть відмовитися від дорогих електричних автомобілів, а бізнес-клієнтам стане важче знайти автомобілі для оренди.

Раніше ми розглядали причини, чому вантажні автомобілі досі не переходять на бензинове паливо.

Читайте також