Аналітичне інтернет-видання

7ТцК - звернення до: Державної служби статистики України

We couldn't load the mail server logs for this message.

Try opening the logs in a new window.

Добрий день! Суб'єкт публічного права, бенефіціар, особа та

Громадянин Конституційної Унітарної Держави

Республіки України,українець:

гр. Олександр Петрович Мартинюк — це ім'я, яке можна перефразувати, наприклад, як "Олександр П. Мартинюк". Якщо потрібно створити більш оригінальний варіант, можна використати інші комбінації, наприклад, "Александр Мартинюк з прізвищем Петрович".

с .Вербівка вул.Миру 24

Вінницький район, що знаходиться у Вінницькій області.

Contact via email: [email address]

1 грудня 1991 року за результатами Всеукраїнського референдуму було створено Самостійну українську державу України -переамбула чинної Конституції України(документ:254К/96-вр),яка була прийнята 28 червня1996 року,на пятій сесії Верховної Ради України.

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ (ДЕРЖСТАТ) вул.Шота Руставелі,3м Київ,01601,т.(044)287-24-22,факс(044)

235-37-39,Contact via email: [email address]. www.ukrstat.gov.ua, згідно з ЄДРПОУ 37507880 код.

Запит можна перефразувати, використовуючи різні синоніми чи структури речення. Наприклад, "питання" або "запитання". Якщо вам потрібно щось конкретніше, будь ласка, уточніть контекст!

"щодо забезпечення відкритості інформації відповідно до Закону України 'Про доступ до публічної інформації'"

"Заява щодо державного суверенітету України (55-XII) в контексті публічної інформації"

Верховна Рада Української РСР, виражаючи волю народу України, прагнучи створити демократичне суспільство, виходячи з потреб всебічного забезпечення прав і свобод людини, шануючи національні права всіх народів, дбаючи про повноцінний політичний, економічний, соціальний і духовний розвиток народу України, визнаючи необхідність побудови правової держави, маючи на меті утвердити суверенітет і самоврядування народу України,

ОГОЛОШУЄ

Державний суверенітет України визначається як верховенство, автономність, цілісність та неподільність влади Республіки в рамках її території, а також незалежність і рівноправність у міжнародних відносинах.

І. САМОВИЗНАЧЕННЯ УКРАІНСЬКОІ НАЦІІ

Українська РСР як суверенна національна держава розвивається в існуючих кордонах на основі здійснення українською нацією свого невідʼємного права на самовизначення. Українська РСР здійснює захист і охорону національної державності українського народу.

VI. ЕКОНОМІЧНА САМОСТІЙНІСТЬ Український народ має виняткове право на володіння, використання та розпорядження національними ресурсами країни. Вся земля, її надра, повітряний простір, води та інші природні багатства, що розташовані на території України, а також увесь економічний і науково-технічний потенціал, створений на цих територіях, є власністю народу України і становить матеріальну основу її суверенітету.

і слугують для задоволення як матеріальних, так і духовних потреб населення.

АКТ проголошення незалежності України (1427-XII)

- здійснюючи Декларацію про державний суверенітет України, Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки урочисто проголошує незалежність України та створення самостійної української держави - УКРАІНИ.

24 серпня 1991 року офіційне Рішення Nº17 пленарного засідання о 18-00 Верховної ради Української

РСР 12-го конституційного скликання, про створення Самостійної української держави України, стало підставою окремій групі народних депутатів Української РСР, офіційною основою для виготовлення АКТу проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року, - вступною частиною якого "Україна", офіційно відзначена тільки як національна територія Українського народу Української РСР, а його резолютивною частино було, ще раз офіційно повторне, саме створення Самостійної української держави України, а не самої "УКРАІНИ";

Результати Всеукраїнського референдуму, що відбувся 1 грудня 1991 року, стали важливим етапом для Українського народу в контексті підтримки резолютивної частини Акту проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року. Це голосування стосувалося створення самостійної української держави, а не просто "УКРАЇНИ" як незалежної демократичної одиниці. Саме 1 грудня 1991 року офіційно завершився існування "УКРАЇНИ" в статусі Української РСР.

Конституція України (254к/96-ВР)

Відображаючи суверенну волю народу та спираючись на багатий досвід українського державотворення, а також на основі реалізації прав української нації та всього українського народу на самовизначення, керуючись Актом проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року (1427-XII), який був затверджений на всенародному референдумі 1 грудня 1991 року, приймається ця Конституція - Основний Закон України.

Вивчивши основні положення Конституції України, Цивільного кодексу, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Європейської хартії місцевого самоврядування, Кримінального кодексу, а також Закону України "Про інформацію", можна відзначити, що при наданні особі відомостей про її особистість та інформації, що має суспільне значення, важливо дотримуватись відповідних норм і принципів.

Комісія за копіювання та друк не встановлюється, відповідно до пункту 22.2. Відповідь розпорядника інформації, яка стверджує, що запитувана інформація доступна в публічних джерелах, або відповідь, що не відповідає суті запиту, розглядається як незаконна відмова у наданні інформації, згідно з пунктом 3.

Особа, відповідальна за інформацію, яка не має у своєму розпорядженні запитуваних даних, але за своєю посадою чи специфікою діяльності знає або повинна знати, хто є власником цієї інформації, повинна переслати запит до відповідного розпорядника, одночасно повідомивши про це особу, яка запитує. Це регулюється Законом України "Про доступ до публічної інформації" та КОНВЕНЦІЄЮ Ради Європи.

"про доступ до офіційних документів", КОНВЕНЦІЯ "Про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля", КОНВЕНЦІЯ "Про захист осіб у звʼязку з автоматизованою обробкою персональних даних", Декларація Комітету міністрів Ради Європи "Про свободу вираження поглядів та інформації", КОНВЕНЦІЯ "Про захист прав людини і основоположних свобод", Загальна декларація прав людини, рекомендації Комітету Міністрів державам-членам NºR(81)19 про доступ до інформації, що знаходиться в розпорядженні державних органів, Nº R(2000)13 про європейську політику щодо доступу до архівів, ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДЕРЖАВНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ УКРАЇНИ.

Виходячи з: Декларації про державний суверенітет України (55-XI); Акту проголошення незалежності України (1427-XII); Основного закону України (254к/96-ВР); Загальної декларації прав людини та Міжнародного пакту про громадянські та політичні права, у контексті серйозного порушення наших конституційних прав.

Предоставить исчерпывающую информацию, а именно:

1. Чи зареєстрований суб'єкт у Державній службі статистики України, зокрема в 7-му відділі Вінницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки?

2.Надати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України стосовно субєкта з індитифікаційним номером 26613473.

3.Яка юридична чи фізична особа заєрестрована на обліку в ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ з індитифікаційним номером 26613473.

4..Надати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України стосовно субєкта з індитифікаційним номером 26613473.та найменуванням СЬОМИЙ ВІДДІЛ ВІННИЦЬКОГО РАЙОННОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ який знаходитиься за адресою :Вінницька область,СМТ Оратів ,інд.22600.

Звертаю вашу увагу, що інформація, розміщена на веб-сайтах, не має юридичної сили відповідно до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства від 06.07.2005 № 2747-IV. Тому прошу утриматися від надання посилань на ці веб-сайти, веб-сторінки та подібні ресурси.

На кожен окремий запит слід надати детальну, всебічну та офіційну відповідь, яка охоплює всі необхідні аспекти. Відповіді мають бути сформульовані у хронологічному порядку, відповідно до раніше зазначених пунктів прохальної частини запиту. Їх необхідно надіслати як у письмовому (паперовому), так і в електронному форматі на вказану поштову адресу. У кожній відповіді обов'язково потрібно вказати номер та дату отриманого запиту.

Якщо з певних причин не вдається надати детальну відповідь на запит, необхідно письмово зазначити причину і перенаправити запит до відповідного розпорядника цієї інформації.

Під час розгляду Запит можна перефразувати, використовуючи різні синоніми чи структури речення. Наприклад, "питання" або "запитання". Якщо вам потрібно щось конкретніше, будь ласка, уточніть контекст!у і при наданні письмової відповіді ВИМАГАЮ дотримання ч.1 ст. 36 ЗУ "Про державну Мову"; параграф § 49 Власні імена людей Українського правопису схваленого Кабінетом Міністрів України постановою Nº 437 від 22 травня 2019 p. (https://mon.gov.ua/storage/app/media/zag... §

38 Вживання великої літери у власних назвах згідно з українським правописом (https://pravopys.net/sections/38/) відповідно до статей.

Статті 3, 5 та 8 Конституції України вказують на те, що при зверненні до особи слід спочатку вказувати її ім'я, потім по батькові, а вже після цього прізвище. Це стосується кожної Людини та громадянина, який є власником (засновником) Унітарної Держави, Республіки України.

Відповідь на запит, який є важливим для суспільства (плата за копіювання та друк не стягується), буде розміщена на веб-сайті: https://facebook.com/groups/208751235158... та у соціальних мережах.

ВІДМОВА В БУДЬ-ЯКИИ СПОСІБ ТА З БУДЬ-ЯКИХ ПІДСТАВ В ЗАДОВОЛЕНІ ЦЬОГО ЗАПИТУ БУДЕ РОЗЦІНЕНА ЯК ПРИХОВУВАННЯ І СПІВУЧАСТЬ В ЗЛОЧИНІ ГЕНОЦИДУ ПРОТИ ГРОМАДЯН УКРАІНСЬКОІ

НАЦІІ ТА НАРОДУ УКРАІНИ.

Я підписався нижче і забороняю будь-яку обробку моїх особистих даних.

3101.2025 год.

З шаною,

Олександр Петрович Мартинюк — це ім'я, яке можна перефразувати, наприклад, як "Олександр П. Мартинюк". Якщо потрібно створити більш оригінальний варіант, можна використати інші комбінації, наприклад, "Александр Мартинюк з прізвищем Петрович".

Читайте також