АТБ зайняв перше місце у національному рейтингу найкращих працедавців України.

Корпорація АТБ, що керує провідною мережею українського ритейлу "АТБ-Маркет", посіла перше місце у рейтингу найкращих працедавців України відповідно до дослідження "Найкращі роботодавці 2025 року".
Лідер національного ритейлу, в команді якого працює 59 тисяч українців, багато років поспіль демонструє найвищі стандарти HR-менеджменту і заслужено посів перше місце серед сотні найкращих роботодавців України, таких як банки, IТ-компанії, провідні агрохолдинги, фармацевтичні компанії, підприємства харчової промисловості та міжнародні бренди.
У списку найкращих роботодавців 2025 року, складеному за результатами рейтингу, АТБ займає почесне перше місце серед представників різних галузей, ставши єдиним ритейлером у топ-десятці. У конкуренції з такими міжнародними та вітчизняними компаніями, як "МакДональдз" в Україні, Нова Пошта, Київстар, МХП, ОККО, ДТЕК, Farmak та інші, АТБ здобуло визнання і виявилося лідером.
"АТБ-Маркет" зайняв першу позицію в рейтингу та отримав звання найкращого роботодавця в Україні, згідно з оцінками експертного журі та результатами онлайн-голосування на платформі Delo.ua.
"Попри безпрецедентні виклики воєнного часу АТБ продовжує впевнено втримувати галузеве лідерство за усіма ключовими показниками, в тому числі за обсягом сплати податків, товарообігом, допомогою війську. Та не менш важливо, що компанія є й найбільшим роботодавцем. На підприємствах АТБ працюють більш як 59 тис. громадян, з яких 48 тис. є працівниками флагманського підприємства корпорації -- ТОВ "АТБ-Маркет". Працевлаштування в АТБ виключно офіційне, із соцпакетом та "білою" заробітною платою конкурентного рівня, що є надважливими чинниками сьогодні", -- пояснили укладачі рейтингу лідерські позиції АТБ в національній першості найкращих роботодавців.
Завдяки безперервній роботі АТБ та зусиллям команди співробітників, тисячі родин, незважаючи на труднощі війни, отримують надійну економічну підтримку та стабільне джерело фінансів.
Навіть незважаючи на втрату частини своїх маркетів через повномасштабне вторгнення, компанія АТБ залишилася вірною своїм зобов’язанням у сфері зайнятості в Україні. "АТБ змогла продемонструвати вражаючу стійкість та незламність бізнесу, швидко перейшовши до етапу поступового відновлення. Навіть в умовах війни щорічно в різних регіонах України відкриваються десятки нових магазинів, а стільки ж відновлюється, що призводить до створення тисяч нових робочих місць", - підкреслили автори рейтингу.
АТБ з радістю запрошує на роботу співробітників, які залишили тимчасово окуповані території або райони активних бойових дій. Це можливість для людей розпочати новий етап життя з надійною фінансовою підтримкою, збереженням відпустки, посадових обов'язків та трудового стажу.
Кадрова політика АТБ понад 30 років ґрунтується на підтримці та розвитку ключової цінності будь-якого бізнесу -- працівників. Попри найгостріші виклики останніх років, такі як фінансові кризи, пандемія COVID-19, а потім повномасштабне російське вторгнення, АТБ жодного разу не затримала зарплати своїй багатотисячній команді.
Щоб вирішити проблему нестачі кадрів, АТБ реалізує різноманітні програми навчання та перекваліфікації співробітників у своїх навчальних центрах, розташованих у Дніпрі, Одесі, Києві та Львові. Щороку понад 4000 українців безкоштовно підвищують свою кваліфікацію, набувають нових навичок і отримують знання.