Електромобілі в Сполучених Штатах можуть зіткнутися з нестачею зарядних станцій - Auto24.

Експерти одностайно підкреслюють, що власникам електричних автомобілів незабаром може стати складно знайти місце для підключення своїх авто до зарядних пристроїв під час подорожей. З огляду на нинішні темпи зростання кількості акумуляторних автомобілів, щороку необхідно встановлювати близько 174 000 нових зарядних станцій.
Як пише carscoops.com, це мінімальна кількість місць зарядки, що не дозволить відставати від продажів електромобілів. Насправді картина погіршується з кожним місяцем. Тільки протягом першого кварталу 2025 року динаміка встановлення зарядних пристроїв у США впала на 21 відсоток.
Ось ще один варіант: "Не пропустіть: Трамп критикує електромобілі, проте це може призвести до руйнування всього автомобільного сектору США."
Попри масштабну протидію адміністрації Білого дому, продажі електромобілів у Сполучених Штатах зростають, але з таким підходом зарядна інфраструктура вже починає шкутильгати й це невдовзі позначиться на продажах електромобілів. Розрив між попитом і пропозицією та обмеженим ресурсом зарядки автомагістральною мережею позначиться спочатку на авторинку, а згодом й на автовиробниках.
На цій підставі BloombergNEF знизив свої прогнози щодо річного встановлення електрозарядок з 360 000 до 285 000 одиниць. Тренд не виглядає перспективним.
Читайте також Трамп скасував указ Байдена щодо підтримки електромобілів
Нагадаємо, після того як Дональд Трамп став президентом, він зупинив федеральне фінансування для зарядних станцій електромобілів. Ці кошти планувалося розподілити між штатами в рамках Національної програми інфраструктури електромобілів, яка передбачала інвестиції в розмірі 5 мільярдів доларів (схвалена під час адміністрації Байдена) протягом п'яти років для встановлення зарядних пристроїв у всіх штатах США.
Міністерства енергетики повідомило, що нині в США налічується 208 000 громадських зарядних портів, а потрібно встановлювати щонайменше 174 000 нових зарядних станцій щороку.
Читайте також: Китайські автогіганти можуть отримати вигоду від мит США.
Таким чином, аналітики Bloomberg висловлюють думку, що після завершення державного фінансування для зарядних станцій, обсяги приватних інвестицій у цю сферу можуть значно знизитися. Це, в свою чергу, призведе до нестачі зарядних пунктів та негативно позначиться на власниках електричних автомобілів.
"Ініціатива президента Байдена щодо електромобілів була безглуздою і обіцяла багато, але насправді не принесла жодних результатів, залишаючи американських платників податків покривати витрати на угоди, що збагачують демократів. Президент Трамп був обраний з метою зупинити "Нову зелену угоду", і він залишається повністю відданим цій меті", - зазначив представник Білого дому Гаррісон Філдс, коли його нещодавно запитали про уповільнення розвитку зарядної інфраструктури.
Досліджуйте також, як світ відреагував на тарифи на автомобілі, введені Трампом у Сполучених Штатах.
Досить незвичайна і тривожна ситуація склалася з новою адміністрацією: електромобілі активно реалізуються, але мережа їх обслуговування не встигає за цим попитом. Якщо політичні рішення та інвестиції не будуть узгоджені з цим зростанням, інфраструктура може виявитися найслабшою ланкою в процесі переходу на електричні автомобілі.