Аналітичне інтернет-видання

Ощадбанк видає кредити без згоди клієнтів – для пенсіонерів.

Люди повідомляють не лише про бюрократичні обмеження, а й про грубу поведінку працівників.

"Ощадбанк" опинився під вогнем критики через свою практику автоматичного встановлення кредитних лімітів на картках без попередньої згоди клієнтів. Скарга на цю ситуацію була розміщена на порталі "Мінфін", де один з користувачів поділився своїм негативним досвідом у спілкуванні з банком.

У попередніх матеріалах ми вже обговорювали, які наслідки можуть виникнути, якщо тривалий час не використовувати картку Ощадбанку.

За словами клієнта Ощадбанку, йому автоматично відкрили йому кредитну лінію, хоча він про це не просив. Мало того, відмовитись від коштів виявилось складно. У мобільному застосунку цієї фінансової установи відсутня функція зменшення ліміту до нуля.

Після звернення на гарячу лінію банк запропонував знизити ліміт. А повне відключення кредитної лінії, як виявилося, можливе тільки у відділенні, де було відкрито картку.

Чоловік поділився, що коли звернувся до найближчого банківського відділення, співробітники відмовилися виконати його запит. Вони пояснили, що змінити кредитний ліміт до нуля можна лише в тому відділенні, де було відкрито рахунок. При цьому, їхнє спілкування було грубим і зневажливим.

"Цікаво, якою логікою вони керуються? Вони можуть встановлювати будь-який ліміт на власний розсуд, але зменшити його -- майже неможливо. Через додаток -- ніяк, у відділенні -- лише у певному. Ще й хамське ставлення", -- зазначив автор скарги.

Варто зазначити, що така стратегія банку насправді зменшує можливості клієнтів управляти своїми фінансовими активами.

Читайте також