Аналітичне інтернет-видання

Дефіцит мікросхем у європейській автомобільній промисловості досяг критичного рівня: виробничі лінії опинилися на межі зупинки, повідомляє ACEA.

Європейська асоціація автомобільних виробників (ACEA) у середу висловила тривогу щодо можливого призупинення виробництва через нестачу основних мікросхем, які є надзвичайно важливими для автомобільної індустрії.

Кризова ситуація виникла внаслідок політичної суперечки між Нідерландами та Китаєм, що стосується компанії Nexperia.

Головний офіс компанії Nexperia, що спеціалізується на виготовленні простих мікросхем для автомобільної та електронної промисловості, знаходиться в Неймегені на сході Нідерландів. Проте сама компанія є власністю китайської фірми Wingtech Technology. Nexperia займає одну з провідних позицій у світі в виробництві діодів і транзисторів.

30 вересня влада Нідерландів взяла її під державний контроль через побоювання витоку технологій, а Китай у відповідь запровадив експортні обмеження на мікросхеми.

Внаслідок цього автовиробники у всьому світі, включно з Європою, зіштовхнулися з гострим дефіцитом чипів.

"Галузь працює завдяки резервним запасам, але вони стрімко вичерпуються. Згідно з опитуванням наших учасників цього тижня, деякі вже очікують на зупинку конвеєрів незабаром. Альтернативні постачальники існують, однак знадобляться місяці, поки вони зможуть наростити додаткові потужності та компенсувати дефіцит. У автомобільної промисловості немає стільки часу - наслідки дефіциту відчуються вже зовсім скоро", - йдеться в заяві ACEA.

Генеральний директор ACEA звернувся до всіх учасників конфлікту з закликом активізувати свої зусилля в напрямку досягнення дипломатичного вирішення ситуації.

Читайте також