Аналітичне інтернет-видання

Європейський Союз висловлює обвинувачення на адресу TikTok за недотримання стандартів цифрової безпеки.

Про це повідомляє ABC news, передає Укрінформ.

Виконавча комісія Європейського Союзу у своїх попередніх висновках розслідування зазначила, що база даних TikTok не відповідає вимогам, встановленим Законом про цифрові послуги (DSA). Ці бази даних є критично важливими для виявлення шахрайських рекламних оголошень, а також для протидії гібридним загрозам і фейковим рекламі, особливо в контексті виборчих процесів.

У Європейській комісії наголосили, що TikTok не розкриває дані про цільову аудиторію своїх рекламних кампаній, а також не повідомляє, хто є спонсором конкретних рекламних матеріалів. Крім того, можливості пошуку в архіві виявились обмеженими.

У TikTok відзначили, що аналізують результати, надані Європейською комісією, і продовжують дотримуватися своїх зобов'язань відповідно до DSA.

Відповідно до заяви Хенни Вірккунен, виконавчого віцепрезидента Комісії з питань технологічного суверенітету, безпеки та демократії, існуючі проблеми з рекламною базою даних ускладнюють "всебічну оцінку" ризиків, що виникають у зв'язку з системами таргетованої реклами.

"Важливість прозорості в сфері онлайн-реклами, а також інформація про фінансування і способи націлювання аудиторії, є ключовими для забезпечення захисту суспільних інтересів. Люди мають право бути обізнаними про те, хто стоїть за рекламними оголошеннями, що їх оточують," - зауважила Вірккунен.

TikTok може відповісти на висунуті звинувачення до того, як Єврокомісія винесе своє остаточне рішення. ЄК може оштрафувати компанію на суму до 6% від її річного глобального доходу.

ЄС ретельно перевіряє TikTok у рамках окремого розслідування через минулорічні президентські вибори в Румунії, які були скасовані через звинувачення у порушеннях виборчого законодавства та втручанні з боку РФ. Брюссель звинуватив платформу у тому, що вона не маркувала відеоролики тодішнього ультраправого проросійського політика Келіна Джорджеску як передвиборчу рекламу.

Згідно з повідомленням Укрінформу, нещодавно основний регулятор Європейського Союзу, відповідальний за конфіденційність, наклав штраф на TikTok у розмірі 530 мільйонів євро. Це рішення було ухвалене через занепокоєння щодо забезпечення захисту особистої інформації користувачів. Крім того, компанія зобов'язана зупинити передачу даних до Китаю, якщо питання не буде вирішене протягом шести місяців.

Читайте також