Нові регуляції ЄС для автомобілів з ДВЗ після 2035 року: які зміни очікують водіїв - Авто bigmir)net
Європейський Союз розглядає можливість зміни своїх намірів стосовно заборони автомобілів, обладнаних двигунами внутрішнього згоряння.
Європейський Союз розглядає можливість зміни своїх намірів стосовно заборони автомобілів, обладнаних двигунами внутрішнього згоряння. Раніше очікувалося, що після 2035 року продаж авто з бензиновими та дизельними двигунами буде заборонено повністю. Тепер у Брюсселі розглядають можливість дозволити їхнє використання за умови, що двигуни працюватимуть на екологічному паливі та демонструватимуть високу ефективність.
Цю інформацію надає Motor.es.
Комісар Європейського Союзу з питань транспорту та туризму Апостолос Ціцикостас у своєму коментарі для видання Handelsblatt підкреслив намір Союзу уникати різких змін, прагнучи водночас зберегти конкурентоспроможність європейської промисловості. Він зазначив, що ЄС відкритий до впровадження нових технологій, які можуть допомогти зменшити викиди. Цей перегляд регуляцій є реакцією на політичні та промислові ініціативи: канцлер Німеччини Фрідріх Мерц звернувся до президентки Єврокомісії Урсули фон дер Ляєн з проханням переглянути заборону. Німецькі виробники автомобілів, такі як BMW, Mercedes і Volkswagen, вважають, що синтетичне та біопаливо можуть поновити роботу двигунів внутрішнього згоряння без шкоди для екології.
Олівер Ціпсе, керівник BMW, підкреслив під час відкриття заводу в Дебрецені, що відмова від ДВЗ у 2035 році стане стратегічною помилкою. Він попередив, що європейська автомобільна промисловість ризикує втратити свої позиції на світовому ринку, якщо політика ЄС не врахує реалії виробництва та геополітичні фактори.
Комісія ЄС уже готує нову пропозицію, яка буде оприлюднена 10 грудня. Вона передбачає дозвіл на випуск авто з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на синтетичному або біопаливі. Такі машини зможуть залишатися на ринку навіть після 2040 року за умови мінімальних викидів CO₂.
Раніше ми ділилися інформацією про те, як у Скандинавських країнах вдається запускати двигун в умовах суворих морозів, не завдаючи шкоди мотору.