Аналітичне інтернет-видання

Перевізник висловив свою підтримку рішенню влади про закриття 115 міжнародних автобусних маршрутів.

Заява Мінірозвитку в цілому матиме позитивний вплив на ринок автобусних перевезень, а також на роботу системи єЧерга, яка функціонує на пунктах пропуску кордону, зазначив засновник компанії-перевізника KLR Bus.

Український оператор міжнародних пасажирських перевезень KLR Bus підтримав рішення Міністерство розвитку громад та територій щодо скасування 115 міжнародних автобусних маршрутів. Про це в коментарі Українським новинам заявив засновник компанії Андрій Хоркавий.

В кінці минулого місяця Міністерство розвитку провело перевірку мережі, що складається з 500 міжнародних автобусних маршрутів, і ухвалило рішення закрити 115 з них. Як зазначив Хоркавець, це рішення матиме загалом позитивний вплив на ринок автобусних перевезень та, зокрема, на роботу системи єЧерга, яка функціонує в пунктах перетину кордону.

"Регулярні маршрути пов'язані з електронною чергою, і кожен маршрут або перетин кордону займає одне місце в денному розкладі. Скасування маршрутів, що не виконувалися протягом останніх чотирьох місяців, допоможе зменшити навантаження на пункти пропуску. Варто також зазначити, що це негативно вплинуло на ринок регулярних перевезень і політику перевізників, які дотримуються своїх розкладів", - зазначив він.

Засновник KLR Bus вважає, що дана ініціатива Мінрозвитку "дуже своєчасна, адже запропонована в сезон великого попиту."

"На даний момент ми спостерігаємо сезон відпусток, коли багато людей обирають автобусні тури. Компанії, що займаються нерегулярними перевезеннями, зіткнулися з труднощами при перетині кордону, адже більшість пунктів пропуску вже мають визначені слоти, і значна частина з них стосується маршрутів, які не виконуються. Проте, тепер ці слоти звільняться, і процес перетвориться на більш простий", - зазначив засновник KLR Bus.

Хоркавий також озвучив головні чинники, що привели до неможливасті виконувати перевезення за скасованими маршрутами.

"Перш за все, це питання безпеки. Багато з маршрутів починаються або проходять через зони активних обстрілів, як-от Харків, Суми та Запоріжжя. З досвіду компанії KLR Bus: вже чотири рази наші автобуси поверталися з Харкова та Дніпра після ракетних атак, маючи побиті вікна та пошкоджений кузов від уламків і осколків. Крім того, існує нестача водіїв через мобілізацію", - поділився він.

Ще одна проблема полягає в існуванні "тіньових" перевізників, які ускладнюють роботу офіційних маршрутів, роблячи їх менш привабливими.

"На сьогоднішній день на ринку існують перевізники, які працюють в 'сірій' та 'чорній' зонах, маючи в наявності всього один, два або три автобуси. Водночас, є також компанії з автопарком, що налічує 30-40 мікроавтобусів, які здійснюють рейси без необхідних ліцензій", - зазначив Хоркавий.

Нагадаємо, що наприкінці минулого місяця Україна успішно завершила скринінг у двох розділах переговорів щодо вступу до Європейського Союзу: 14 "Транспорт" та 21 "Транс’європейські транспортні мережі". В ході цього процесу було виявлено, що країні потрібно імплементувати близько 400 нормативно-правових актів з більше ніж 3 000 проаналізованих. Це стосується забезпечення відповідності основним європейським директивам.

Читайте також