Продажі автомобілів Tesla в Європейському регіоні зменшуються вже протягом семи місяців підряд.

У липні компанія зазнала зниження своїх позицій на більшості основних ринків, незважаючи на спроби оновити асортимент продукції.
У липні продажі Tesla знову зменшилися в більшості європейських країн, незважаючи на вихід оновленої моделі електричного кросовера Model Y, згідно з повідомленням Reuters. В цілому, за перші шість місяців року, обсяги продажів Tesla в Європі знизились більш ніж на одну третину.
Згідно з офіційними даними, у липні спостерігалося значне зниження кількості зареєстрованих автомобілів Tesla у декількох країнах Європи. У Швеції цей показник скоротився на 86%, досягнувши лише 163 одиниць, у Данії зменшився на 52% (336 авто), у Франції - на 27% (1307 авто), у Нідерландах - на 62% (443 авто), а у Бельгії - на 58% (460 авто). Аналогічна тенденція спостерігається і в Італії, де кількість зареєстрованих автомобілів знизилася на 5% (457 авто), та в Португалії, де зафіксовано падіння на 49% (284 авто).
Проте не всі ринки демонстрували зниження. У Норвегії липневі продажі зросли на 83%, а в Іспанії - на 27%. Однією з причин цього стала активна кредитна політика Tesla, яка запропонувала 0% річних на позики в ряді скандинавських країн. Водночас в Іспанії загальний ринок електрифікованих автомобілів зріс на 155%, а китайський конкурент Tesla, компанія BYD, реалізував 2158 авто, що виявилося вісім разів більше, ніж у минулому році.
Ілон Маск вказав на те, що компанію очікують "декілька важких кварталів", враховуючи відсутність нових бюджетних моделей до кінця року та закінчення дії субсидій для покупців електрокарів у США. Він також зазначив, що складні регуляторні вимоги в Європейському Союзі перешкоджають розвитку системи автономного водіння, що є важливим чинником для продажів Model Y у США.
Tesla почала продавати оновлену повнопривідну версію Model Y у Європі в березні 2025 року, а задньопривідні - у травні. Попри це, реєстрації Model Y у липні впали на 88% у Швеції та на 49% у Данії. Водночас у Норвегії вони зросли більш ніж у чотири рази - до 715 авто.
У той же час, ряд інших європейських автокомпаній, таких як Volkswagen, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault і BMW, висловили занепокоєння щодо зниження попиту та впливу нових імпортних тарифів, запроваджених у США.
Нагадаємо, що раніше повідомлялося про те, що Volkswagen обійшла Tesla на європейському ринку електричних автомобілів.
Tesla вимагає $345 мільйонів компенсації у зв'язку з інцидентом, що стався за участю автопілота.