Розробник The Callisto Protocol розповів, чому гра вийшла відмінною від початкових планів.

Глен Скофілд висловив жаль з приводу того, що не переніс дату випуску проєкту.
Глен Скофілд, творець Dead Space і The Callisto Protocol, дав велике інтерв'ю The Game Business, в якому детально розповів про свою кар'єру і нюанси роботи над масштабними проєктами.
Однією з ключових тем обговорення стало The Callisto Protocol, яке вважається духовним нащадком Dead Space. Студія Striking Distance зіткнулася з серйозними фінансовими викликами під час розробки цього проєкту.
The Callisto Protocol виявилася справжнім викликом для Скофілда. Якщо на розробку першої частини Dead Space було витрачено лише 32 мільйони доларів, то бюджет The Callisto Protocol зріс до приблизно 160 мільйонів. Ця сума виявилася настільки вражаючою, що компанія Krafton двічі проводила аудит студії, сумніваючись, що витрати могли досягти таких масштабів.
Під час запуску студії в США команди розробників зіткнулися з необхідністю створити все з основ, а перехід з PS4 на PS5 призвів до додаткових витрат. Видавці вважали, що зміна платформи не вимагатиме значних ресурсів, проте насправді це вимагало повного переосмислення проєкту.
До зростання бюджету призвела і необхідність будувати власний відділ просування. У Krafton вже існувала команда, що займається виключно PUBG, тому Striking Distance довелося створювати маркетинговий відділ для The Callisto Protocol самостійно.
Незважаючи на витрати, Скофілд вважає проєкт успішним: за його словами, за час продажів хоррор досяг 6-7 мільйонів гравців. Навіть якщо продажі склали близько п'яти мільйонів копій, гра все одно окупила свої вкладення.
Якби Скофілд міг щось змінити в процесі розробки The Callisto Protocol, це був би поспішний реліз гри до Різдва 2022 року: "Я обожнюю створювати ігри, але не люблю, коли політика заважає процесу, а з Krafton саме так і було. Нам сказали, що гра має вийти в грудні через корейський фондовий ринок. Мені слід було б зупинити проєкт просто тоді. Я злюся на себе за це".
Реліз дійсно виявився проблематичним, особливо для користувачів ПК. Гра отримала негативні відгуки через свій технічний стан: "Krafton перестала реагувати на мої запити 10 грудня, одразу після виходу гри, і знову не виходила на зв'язок до травня наступного року. Протягом цього часу ми з командою працювали над DLC. Ми випустили 86 оновлень. Кожне оновлення проходило через строгий процес: 12 людей з різних відділів збиралися в одній кімнаті, і якщо хтось із них не піднімав руку, оновлення не відправляли".
Раніше ми згадували, що розробники Dead Space зверталися до EA з пропозиціями щодо продовження серії, але отримали відмову. Представники компанії повідомили, що наразі не мають наміру розвивати цю франшизу.