Аналітичне інтернет-видання

"Вимагайте більшу компенсацію за погіршення якості послуг": українці висловили обурення через підвищення тарифів "Київстару" на 40%

В Україні продовжуються тимчасові проблеми з якістю мобільного зв'язку, які спричинені відключеннями світла. Багато абонентів одного з найбільших операторів - "Київстару" незадоволені тим, що зв'язок "кульгає", а тарифна політика продовжує тиснути на гаманець.

Один із українців, який користується послугами мобільного оператора, вирішив звернутися до користувачів мережі, і дізнатися, чи мають вони вже альтернативу на найближчий час.

Цю інформацію було оприлюднено завдяки свіжому посту користувача платформи Х, який підписується як "Павло А*".

"Шановні користувачі київстар, яким знову підвищили тарифи, що робитимете? Вже знайшли якісь нормальні тарифи в інших операторів? Тому що щось мене це трохи вибестило", - запитує Павло.

Представники звернули увагу на публікацію та вирішили надати коментар: "Ми усвідомлюємо ваше незадоволення і хочемо пояснити, чому наше підприємство ухвалило таке рішення. Ця зміна є необхідною для забезпечення можливості подальшої закупівлі генераторів, акумуляторів і підтримки функціонування мережі під час відключень електропостачання".

Проте це не єдині випадки – інші користувачі "Київстару" також почали активно висловлювати свої думки та емоції стосовно підвищення тарифів, що досягає 40%.

"Ви підвищили тариф на 40% (сорок відсотків!). Останнє підвищення відбулося у квітні. Якщо порівняти березень цього року з теперішніми цінами, то вони зросли майже вдвічі. Чому я маю вірити, що наступного грудня мені не доведеться платити ще більше? (у часи блекаутів ви не працюєте)", - зазначив Павло.

"Коли виникають відключення, мобільний інтернет Лайфсел на ноутбуці показує кращі результати та тривалість роботи в порівнянні з домашнім "резервом" від Київстар. Якщо на початку відключень зв'язок тримався близько 40-70 хвилин, то з часом ситуація лише погіршилася. Схоже, наша головна стратегія – просто просити більше грошей за зниження якості послуг."

Які ж це генератори? За тривалий період війни ви так і не змогли їх придбати? А можливо, у вас їх вкрали? Просто смішно. Ви вирішили на цьому заробити, коли ціни на все підскочили, але тільки не на зарплату.

Проте ви цього не здійснюєте. Спілкування просто зникає разом із відключенням електрики, як це траплялося два роки тому. Це стосується як великих міст, так і невеличких сіл. Тож кому я сплачую за зв'язок, якщо насправді його не маю?

Нагадуємо, що користувачі Vodafone можуть залишитися без зв'язку: кому слід терміново оновити SIM-картку.

Раніше повідомлялося, Lifecell запропонував абонентам заморозити тариф та забути про підвищення цін до 2025 року.

Читайте також