Hermès обійшов LVMH і тепер є найдорожчою компанією в сегменті люксових товарів у світі.

Французька компанія Hermes тепер є найдорожчим люксовим брендом у світі, обійшовши за ринковою вартістю свого основного суперника — концерн LVMH, що об'єднує такі марки, як Louis Vuitton, Dior та Sephora.
Цю інформацію повідомляє The Bell.
Зазначається, що це сталося після того, як акції LVMH різко впали через слабкі продажі у першому кварталі 2025 року.
За повідомленням видання, сектор розкішних товарів стикається з викликами після пандемічного підйому: споживачі з середнім доходом зменшують свої витрати, а темпи економічного зростання в Китаї сповільнюються. Інвестори також відчувають занепокоєння через агресивні дії Дональда Трампа. На фоні цих обставин продажі LVMH виявилися нижчими за прогнози експертів (зокрема, продажі шкіряних виробів знизилися на 5% замість очікуваного зростання на 1%), що призвело до падіння акцій компанії на 7%.
У Hermes ситуація виглядає більш стабільною — стратегія ексклюзивності дозволила бренду значно легше витримати падіння на ринку. Компанія пропонує надзвичайно дорогі вироби, такі як сумки Birkin і Kelly, які реалізуються обмеженими партіями. За інформацією дослідження платформи Baghunter, середня вартість сумок Birkin щорічно зростає на 14,2%, що перевищує середній показник доходності індексу S&P 500, який складає 10%.